onsdag 1. oktober 2014

Master Bedroom

Daniels fortvilelse over at jeg maler alt hvitt har skapt noen diskusjoner gjennom årene. Jeg merker selv også at jeg begynner å gå litt lei. Også er det jo morsomt å eksperimentere litt. Som følge av min enorme rastløshet og sinnet over å ikke få gjort noen ting kom vi frem til et kompromiss. Daniel skulle hjelpe meg å få tømt soverommet vårt, slik at jeg kunne pjaske med litt oppussing der. Eneste kriteriet var at det ikke ble malt hvitt fra gulv til tak! :)
Siden vi kunne sove et annet sted så lenge var det ikke noe hastverk over prosjektet og jeg kunne holde det tempoet som helsen tillot. Jeg begynte seeeent en lørdagkveld, og holdt det gående til langt på natt. Daniel var ute å snekret vegg, og jeg storkoste meg i fred og ro med musikk, malekost, smågodt og ramløsa. I løpet av natten kom jeg langt, og ved å ta søndag og mandag kveld til hjelp var jeg ferdig. Skikkelig koseprosjekt. Daniel fikk flyttet inn igjen senga vår, og jeg kunne innrede. Vi ble begge veldig fornøyde med resultatet og jeg må innrømme at farger er veldig gøy, -hvitt er bare safe. :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar