onsdag 13. august 2014

Dagen idag <3


Da er en spennende dag overstått. 

Vi startet med en tur til legen, noe som endte i forlenget sykemelding og beskjed om å ta det med ro! Jada, hørt det før..! Hehe! 

Videre dro vi til Molde hvor jeg i en alder av 25 år svidde av en betydelig mengde penger på støttestrømper! Festlig? Ikke akkurat.. Men om det kan motvirke noen smerter og lette plagene både nå og i fremtiden så er det vel greit. Frokost hos Tante Kristin på Fole Godt gjorde imidlertid det hele mye bedre. Lykkebollene herfra gjør meg alltid lykkelig! :)

Siden føden i Molde har feriestengt gikk ferden videre til Kristiansund for ultralyd. Alt så kjempefint ut med lillegull i magen, og termin ble (heldigvis?) flyttet litt frem. Vi forholder oss nå til 07.01.2015, og håper bebisen har ro til å holde seg i magen frem til det nye året har kommet igang. Vi er kjempefornøyde med jordmora og hele opplevelsen på Kristiansund Sjukehus, vi fikk grundig forklaring på alt vi så og ble så godt ivaretatt. En super opplevelse for både mor og far. :) 

Vel hjemme igjen plukket vi opp en slapp og febersyk Conrad hos Bestemor Hanne. Han sover nå søtt i senga si, men det blir nok en sløv dag hjemme på oss to i morgen. 

Når jeg nå telte opp resultatet fra dagens gjettekonkurranse hadde 77% gjettet jente og 23% gutt. Og "fasiten" sier......





....mest sannsynlig det samme som flertallet! Eller ordrett slik jordmora sa det, "jeg sier ikke at det er en jente, men jeg så i alle fall ingen gutt". :) Så da venter vi egentlig på en liten lillesøster. Tanken på å skulle bli jentemamma er faktisk ganske fjern for meg. Det innebærer jo hårstrikk og hårklemmer!! Jeg bør definitivt begynne å øve! Hehe! 

Legger til slutt ved noen bilder fra dagen. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar