fredag 26. september 2014

Bilderas fra den første tiden på Staurset Gaard

01.07 var den offisielle dagen da vi ble eiere av Staurset Gaard. Det nærmer seg derfor 3 måneder siden vi begynte flytteprosessen. På en måte føles dette veldig lenge siden, da det har skjedd så mye på kort tid. Men på en annen måte føler jeg at jeg nettopp har kommet hit, og trenger derfor ennå litt tid til å bo meg til.

Jeg har lenge tenkt på å dele noen bilder med dere. Her kommer derfor et bilderas fra den første tiden.

Noen bilder viser hva vi kom til, og noen bilder viser mer hvordan vi har levd disse månedene. Jeg skal også ta noen bilder av hvordan det har blitt her nå, og lager et eget innlegg på dette etterhvert.

Merker at hverdagen er her, og skolen tar mer av tiden min nå som semesteret er godt igang. En del andre ting blir derfor nedprioritert, slik at familie og skole får den tiden det fortjener.

(Bildene er snapshots tatt med mobilkamera og har derfor ikke noen god kvalitet).


Soverommet vårt:



Conrad har funnet seg godt til rette som gårdsgutt. :)






Kjekt når det plutselig dukker opp ivrige nabogutter som tar i et tak. :)

 
 
 Badet:



 "Kontoret":


Kjøkkenet:





Stuen:


 Spisestuen:



Stue og gang var det første vi pusset opp. Dette tok vi i sommer, før vi begynte å flytte sakene våre. Gangen har jeg ingen "før-bilder" av.





 Første flyttelasset forlater leiligheten på Åfarnes.

Leiligheten der ble brått tom. 


Katten Gran Torino fant seg umiddlebart til rette...

 ...Eleanor likeså.

Med alt på halv-åtte dro vi på ferie. Vår første campingferie. :)







Vel hjemme igjen tok hverdagen til, - den nye hverdagen på Staurset Gaard.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar